A paura sta in u vostru modu di a vera felicità?

Immaginate questu: site à pusà nantu à a spiaggia fighjendu u tramontu mentre l'onde lappanu a sabbia mentre ti basgi in a luce. Un libru si trova in a vostra volta mentre vi perde in u pensamentu di quantu maravigliosu vi sentite in questu mumentu.

Avà imaginate quale hè a realità: Sognu di viaghjà à a spiaggia, pusendu nantu à a sabbia fighjendu u sole tramonta. Ma invece di piglià i passi per andà, senti paura.

E s'è vo avete bisognu à u vostru travagliu, da a vostra famiglia o qualsiasi di e vostre altre obligazioni? Et si l'avion s'écrase ? E s'è tù ti perdi ? Chì succederebbe se abbassassi a guardia ? E se…?

faccia paura cita solu quandu ùn avemu più paura di principià à campà

"Solu quandu ùn avemu più paura, cuminciamu à campà". Dorothy Thompson

Vive in a paura, ci impedisce di piglià i risichi è e chance d'andà per ciò chì vulemu veramente. Ci impedisce di truvà a vera felicità.

A felicità ùn hè micca definita da ciò chì avete; induve stai; induve vai; o e persone chì amate. A vera felicità hè un sentimentu. Hè qualcosa chì vi sentite prufonda in sè stessu è crede sè stessu. Ma per truvà lu ci vole à affruntà e paure chì vi mantenenu paralizatu.

Quandu avemu paura, ci sentimu insicuri. Affrontà e nostre paure è esce da a nostra zona di cunfortu hè difficiule per via di a manera chì l'omu naturali aspettanu u peghju scenariu. U nostru cervellu naturalmente ci manda infurmazioni negativi perchè prova di mantenevi salvu.

Allora cumu pudete campà una vita libera di paura è esse veramente felice?

Tutti anu paura. Hè normale. Hè cumu reagiscemu à elli chì face a diferenza in cumu ci sentimu. Ma pudete truvà troppu pisatu di paura chì vi impedisce di esse veramente felice.

S'ellu hè u casu, hè ora di familiarizà cù e vostre paure è truvà modi per travaglià per elli.

Eccu 5 teme è idee cumuni per aiutà à trattà cun elli.

u timore di fallimentu hè un timore cumuni

  1. Teme di fallimentu. Questu hè un timore cumuni, spessu derivanti da a nostra zitiddina. A paura di fallu una prova, per esempiu. Questa paura porta u sintimu di esse ghjudicatu o imbarazzatu. In realtà, u fallimentu hè parte di u successu. Superà sta paura senza preoccupari di u risultatu.  Pruvate aduttà una mentalità di crescita è fucalizza nantu à u prucessu di ghjunghje à u successu.
  1. A paura di successu. Stu timore vene da parechje paure diverse: paura di cambià, rispunsabilità, attenzione, vulnerabili è assai altri. U megliu modu per superà sta paura hè di rompe i scopi in picculi pezzi è fucalizza nantu à un passu à tempu mentre avanzanu.
  1. A paura di u rifiutu. U timore di esse rifiutatu hè una reazione à a nostra necessità innata di appartenenza. Pò include teme di esse ghjudicati, di ùn esse micca piaciuti, o di esse solu. Per superà sta paura, mettetevi fora, ricurdendu chì e persone giuste vi rispundenu favorevolmente.
  1. A paura di ùn esse abbastanza bè. Sta questione hè arradicata in quantu ci sentimu per noi stessi. A nostra bassa autoestima ùn ci impedisce micca di pruvà per una mancanza di fiducia. Pudete superà stu prublema cuminciendu chjucu cù e cose chì sapete chì pudete fà. Continue à fà più passi per custruisce a vostra fiducia in sè stessu.
  2. A paura di l'intimità. Questu hè un prublema cumuna affruntatu da parechji omi è donne. Questa fobia pò fà difficultà per voi per avvicinassi à l'altri è formate relazioni intimi sani. Puderà ancu purtà à difficultà rilazioni, depressione è bassa autoestima.

Tutti avemu paure di qualchì tipu. Puderanu pareranu raziunali per noi, ma pareranu irrazionali à l'altri. Per superà e vostre paure, avete bisognu di capiscenu perchè l'avete è dopu travaglià per affruntà à elli per pudè campà una vita di vera felicità.